woensdag 7 maart 2012

Carnaval Festival


Het werd weer eens tijd om een gewone dubbele lay-out te maken. De laatste keer was in november en ondertussen had ik weer heel wat ideeën opgedaan. Al de ideeën in mijn hoofd wilde ik gelijk gaan toepassen op deze lay-out, en dat lukte dus niet. Ik heb de papiertjes heel wat keren verschoven en nieuwe ontwerpen bedacht in mijn hoofd. En uiteindelijk is het dit dus geworden.

Het is de papierlijn Serenity van Bo Bunny, ik mocht als designteamlid een voorbeeld maken voor de winkel Scrap4fun.Het papier heeft een Chinees thema, en daar heb ik deze foto's bij uitgezocht.

De vierkantjes papier heb ik op een blauw cardstock  geplakt en daarna is het met de hand geborduurd. Dit idee heb ik afgekeken van Gerry van Gent.

Deze bloemen zijn gemaakt van zakdoeken, als kind heb ik dit van mijn moeder geleerd. Ze zijn gekleurd met  Rangers Perfect Pearls mist.

De lampion is gemaakt van zes uitgestanste cirkels. Een aantal hiervan heb ik eerst geëmbossed.

En dit is de hele slinger.
 Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.

Liefs Dana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten